Dia mundial de la poesia – 2023

Com cada any, des de la Institució de les Lletres Catalanes han preparat un vídeo promocional de la celebració del Dia Mundial de la Poesia i un acte central, que tindrà lloc demà, dimarts 21 de març, a les 18.30h, a l’entrada del CCCB. L’entrada és gratuïta, però amb reserva prèvia.

Encara sou a temps d’inscriure en el formulari els actes que organitzeu al voltant de la celebració.

Aquí podeu recuperar les propostes que us fèiem el curs passat per treballar amb l’alumnat nouvingut i també us recordem que al web de la XTEC disposeu dels materials Les altres literatures universals, una proposta d’aproximació a diverses tradicions literàries que segurament trobareu presents a la vostra aula i que us permetrà fer un replantejament de la didàctica de la literatura i us ajudarà a reconèixer i donar valor a la tradició cultural de l’alumnat d’origen estranger.

Animeu-vos a participar-hi amb el vostre alumnat!