Diari de la mobilitat – Brescia (Escola Colors – Les Franqueses del Vallès)

Avui us compartim el Diari de mobilitat del Job shadowing que la docent Raquel Garcia, de l’Escola Colors (Les Franqueses del Vallès), va elaborar en el marc del programa Erasmus+ CETE+ durant l’estada d’observació a la província de Brescia (Itàlia). El grup de docents del qual formava part la Raquel Garcia va visitar diversos centres on van poder conèixer en primera persona com es fa l’acollida i l’acompanyament a l’alumnat nouvingut i com es treballa l’aprenentatge de la llengua.

El Job shadowing -que se centra en l’aprenentatge entre iguals i consisteix a fer visites a centres educatius d’altres països amb l’objectiu d’observar altres metodologies i compartir coneixements- ha estat, sens dubte, una experiència molt valuosa d’aprenentatge i enriquiment per al grup de docents que hi va participar.