Bon estiu i merescut descans!

Segurament, molts de nosaltres creiem que aquest curs que ara acaba hauria pogut anat millor. Segurament, també pensem que hauríem volgut que tot hagués estat més senzill i que la Covid no ens ho hagués posat tan difícil. No sempre les coses són com voldríem i és ben cert que hem viscut dos cursos escolars farcits d’incerteses i imprevistos, però també és ben cert que si, prenem aquests entrebancs com a criteri, la comunitat educativa ha superat el curs i amb molt bon resultat.

Sabem que molts de vosaltres enguany us heu estrenat com a tutors i tutores d’aula d’acollida i que sou molts els docents que heu treballat insistentment al llarg d’aquests mesos per millorar en l’atenció educativa de l’alumnat d’origen estranger. Amb l’objectiu d’acompanyar-vos en el vostre camí docent, va néixer aquest espai que també s’estrenava en iniciar-se el curs 2020-2021. Potser no hem fet tot el que volíem, però sí tot el que hem pogut i durant tot l’any hem intentat oferir-vos propostes, recursos, materials, orientacions i reflexions que esperem us hagin estat útils.

Hem crescut en subscriptors i això ens agrada i ens satisfà, sobre tot perquè ens ajuda a visualitzar com l’atenció a l’alumnat d’origen estranger és un tema que preocupa i que aquest vostre interès farà que aquesta percepció sigui cada cop més present a les nostres aules i que, a partir del vostre esforç i la vostra dedicació, el nostre alumnat se sentirà ben atès i acollit.

Us desitgem un bon final de curs, que gaudiu dels darrers dies amb el vostre alumnat i de l’estiu per descansar que us mereixeu!

Ens retrobem al setembre per preparar el nou curs.