Comencen les mobilitats Erasmus+ del MC ESAM-TILC

Des del 25 de setembre, i fins a l’1 d’octubre, tots els centre del microconsorci ESAM-TILC faran les mobilitats CETE Erasmus+ a diversos centres escolars de diferents punts d’Europa.

Les escoles de 2n i 3r cicle de l’Agrupamento de Escolas Virgínia Moura (Moreira de Cónegos, Guimaraes, Portugal) acollirà les professores Núria Jarque, de l’Escola Colors de Les Franqueses del Vallès, la Fàtima García, de l’Escola Sant Jordi de l’Ametlla de Mar, i la Mireia Galindo, tècnica del Departament d’Educació.

També faran observació a centres escolars de 1r cicle de l’Agrupamento de Escolas Virgínia Moura la Montserrat Recasens, de l’Escola Antoni Roig de Torredembarra, la Laura Ruiz, de l’Escola Colors de Les Franqueses del Vallès, i la Paula Forcadell, de l’escola Sant Jordi de l’Ametlla de Mar.

En el Licée Victor Duruy, de Mont de Marsan (França) hi aniran la Marta Ruiz, de l’Escola Ramon Pont de Terrassa, la Cris Molins de l’INS Jonqueres de Sabadell, i en Juanjo Butrón, de l’Institut Escola Coves d’en Cimany de Barcelona.

El centre HBLA Lentia, de Linz (Àustria) acollirà la Dolors Aumatell, de FEDAC Vic, el JuanMa Ortiz, de l’INS Jonqueres de Sabadell, i la Sílvia Fontanet, de l’Institut Escola Coves d’en Cimany de Barcelona.

I faran observació en el Licée St. Esprit Landivisiau (Bretanya, França) la Maria Miguel de FEDAC Vic, la Maria Carneros, de l’Escola Ramon Pont de Terrassa, i la Margarita Montmajor, de l’Escola Antoni Roig de Torredembarra.

El microconsorci ESAM-TILC està format per 7 centres educatius, que treballen conjuntament per millorar el coneixement i ús del llenguatge acadèmic per part de tot l’alumnat i, de manera especial, de l’alumnat d’origen estranger, amb la finalitat de millorar els resultats acadèmics.

En aquest article anterior del Nodes trobareu trobareu més informació sobre els integrants del nostre microconsorci, quins són els nostres objectius i quines línies d’observació tenim.

A la tornada, els participants en les mobilitats ens compartiran els resultats de les observacions i les bones pràctiques que han après.