Ep! Escolta i parla

La Direcció General de Política Lingüística ha creat l’Ep! Escolta i parla. Els vídeos, una petita sèrie de ficció per a l’aprenentatge del català adreçada a les persones adultes que no tenen el català com a llengua inicial. Els vídeos presenten converses quotidianes, d’entre 1 i 4 minuts de durada, protagonitzades pels personatges del curs Ep! Escolta i parla, el curs oral de català per a no catalanoparlants.

L’objectiu de la producció és oferir recursos complementaris perquè les persones no catalanoparlants puguin resoldre en català necessitats corrents de la vida quotidiana. Hi aprendran estructures i vocabulari bàsic per poder-se presentar, fer gestions senzilles, relacionar-se amb amics i coneguts, anar a comprar, preparar-se per a una entrevista de feina, etc. i ho faran guiats per uns personatges amb els quals es podran identificar molt clarament, ja que representen persones que tenen o han tingut experiències vitals -reptes, projectes, dificultats, superacions- semblants a les que poden viure els aprenents.

Cliqueu aquí per a més informació