Pràctiques docents AOE

Ens agradaria iniciar un procés col·lectiu de reflexió i intercanvi de pràctiques docents al voltant de l’atenció educativa adreçada a l’alumnat nouvingut i a l’alumnat d’origen estranger que necessita suport lingüístic. El que pretenem és fer emergir bons models de pràctiques docents que donin resposta a les necessitats que ens trobem a l’aula cada dia, tot afavorint la interacció i l’intercanvi entre centres.

Si sou personal docent i heu portat a terme seqüències didàctiques emmarcades dins de l’àmbit de l’atenció a l’alumnat d’origen estranger i voleu que es facin visibles les vostres propostes per compartir-les amb la comunitat educativa, us convidem a fer-nos arribar la vostra proposta a partir d’aquest formulari. Un cop rebuda, la valorarem i ens posarem en contacte amb vosaltres per fer-vos saber que l’hem validat i perquè ens confirmeu que ens doneu permís per publicar-la a la nostra interfície.