L’inici d’aquest nou curs té unes característiques extraordinàries a causa de la pandèmia per la COVID-19. Per la socialització que representen les escoles, així com per la necessitat de no interrompre la formació de milers d’alumnes, el Departament d’Educació ha elaborat un Pla d’actuació que estableix les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones als centres educatius, la gestió correcta de la pandèmia i el dret de tots els infants i joves a una educació de qualitat.

Si sou tutors o tutores d’aula d’acollida i heu d’organitzar el funcionament de l’aula d’acollida del vostre centre, podeu consultar el document Recomanacions per a l’organització de les aules d’acollida en el marc de la pandèmia per COVID-19, que té com a finalitat facilitar la tasca organitzativa i pedagògica dels centres educatius i orientar-los en la presa de decisions per preparar el nou curs escolar pel que fa a l’organització i gestió de l’aula d’acollida d’acord amb els criteris exposats en els documents instructius del Departament d’Educació.

Recordeu que també podeu comptar amb l’assessorament de l’equip LIC del vostre Servei Educatiu.