Inscripció oberta a les activitats telemàtiques de formació per al curs 2020-2021

La inscripció a les activitats formatives telemàtiques de la XTEC sobre l’alumnat d’origen estranger és del 14 al 27 de setembre.

A l’apartat Formació d’aquest Nodes podeu trobar-hi tota la informació sobre els cursos telemàtics relacionats amb l’acollida i la didàctica de segones llengües, els suports a l’aula ordinària, i el plurilingüisme i la interculturalitat.

Si ets tutor/a d’aula d’acollida, els cursos L’acollida en contextos escolars de diversitat lingüística i cultural i Didàctica del català com a segona llengua per a l’alumnat nouvingut et donaran elements per a la reflexió i et proporcionaran recursos per atendre l’alumnat nouvingut en la fase d’incorporació al centre, així com també per respondre a aquesta situació des de l’àmbit de l’adquisició i l’aprenentatge de segones llengües, i de l’assoliment de competència plurilingüe i intercultural.

Per inscriure-us-hi directament, podeu fer-ho a través de la XTEC.