Trobada en línia “PUNT PER PUNT. Cursos de valencià. Nivells A2-C2”

SERCLE (Societat d’ensenyament i recerca del català com a llengua estrangera), juntament amb el Servei de Llengües de la Universitat d’Alacant, organitzen la presentació “PUNT PER PUNT. Cursos de valencià. Nivells A2-C2”, la qual es podrà seguir en línia el proper dimecres 3 de febrer, de 16 h a 17 h.

En aquesta sessió, Juli Martínez, coordinador i coautor d’aquests manuals i tècnic del Centre d’Aprenentatge del Valencià, CAU, de la Universitat d’Alacant, presentarà els llibres de nivells A2-B1-B2 i farà saber també com es poden fer servir algunes edicions del material, que estan publicades en format fascicles, digitals i que són de lliure accés.

Pel que fa a l’ensenyament i aprenentatge de segones llengües, podeu consultar l’article “Identificació dels nivells inicials d’aprenentatge d’una segona llengua (A1 i A2) per ampliar informació sobre com vincular aquest procés amb el Marc Europeu Comú de Referència. També hi trobareu altres orientacions o recursos per planificar els aprenentatges lingüístics de l’alumnat.

Per a més informació sobre la trobada o per a la inscripció, consulteu aquesta pàgina.

La Societat d’ensenyament i recerca del català com a llengua estrangera – Sercle és una associació sense ànim de lucre que té com a finalitats:

1. Promoure el català com a llengua segona, addicional, complementària o estrangera.
  2. Crear una xarxa de professorat i personal investigador que es dediqui a l’ensenyament i la recerca de la llengua i cultura catalanes a) fora del domini lingüístic, b) a alumnat internacional dins del domini lingüístic, i c) a adults que, tot i tenir el català com a llengua primera, no han estat escolaritzats en aquesta llengua.
  3. Compartir i generar recerca i materials entre els membres de l’associació.

1. Elisa

Estic interessada en aquesta trobada com a assessora tècnica docent de primària i infantil del Servei d’Educació Purilingüe.
    Gràcies