Inscripció oberta al cicle de webinars “Nous horitzons en l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües”

Dins de l’oferta formativa del Departament d’Educació podeu trobar un seguit de conferències telemàtiques (webinars) sota el títol de Nous horitzons de l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües (9000300542), adreçades sobretot a docents de l’àmbit lingüístic. Tenen per objectiu oferir diferents enfocaments per a l’ensenyament i l’aprenentatge de llengües, enriquir la pràctica docent del professorat de llengües i fonamentar l’ensenyament de les llengües a partir de les aportacions de la recerca.

S’ofereixen un total de deu xerrades virtuals però, com que els assistents poden personalitzar la formació i assistir-hi només a aquells que els resultin d’interès, en destaquem tres perquè poden ser d’utilitat per als docents que atenen alumnat d’origen estranger i/o nouvingut a l’aula, ja que s’hi tracten temes com la interculturalitat, l’aprenentatge integrat de llengua i contingut (TILC), la personalització de l’ensenyament de llengües o el transllenguatge, entre d’altres.

Els dies, títols i ponents d’aquestes tres conferències estan llistades a continuació:

• 18/01: “Interculturalitat en temps de pandèmia: prevenir el racisme, enfortir la convivència“, a càrrec de Miguel Àngel Essomba.
  • 11/03: “Com ensenyar els gèneres textuals escolars de manera competencial des de l’àrea de llengües?“, a càrrec de Natalia Evnitskaya.
  • 27/05: “La transferència lingüística i el transllenguatge: què són i com ens poden ajudar a potenciar l’educació plurilingüe a l’aula“, a càrrec de Natalia Evnitskaya.

Per a més informació o per inscriure-us-hi, consulteu aquesta pàgina (vegeu l’enllaç a la dreta de la pàgina “cicle de webinars”).

Esperem que aquestes i la resta de ponències siguin del vostre interès!