Calendaris

El centre té diversos calendaris per organitzar els esdeveniments i les tasques. L’enllaç a tots ells es troba dins la Zona de professorat, dins la Zona d’alumnat si dins la Zona de famílies.

Només poden veure el calendari els usuaris que en tenen permís.

• General INS del camí: hi tenen accés el professorat, les famílies i l’alumnat, i s’hi indiquen les dates fonamentals del centre. Inici de classes, vacances, festius, lliuraments de notes…
  • Professorat INS del camí: només hi tenen accés el professorat i s’hi indiquen les activitats del claustre (reunions, formacions, etc.)
  • Calendaris per cursos (1r A, 1r B, 2n A…). Hi tenen accés el professorat, l’alumnat del grup corresponent i les famílies del grup corresponent. S’hi indiquen activitats específiques del grup: deures, sortides, exàmens, etc.

També s’utilitzen els calendaris per reservar espais i material del centre: