APROFITANT EL BON TEMPS AMB MEDUTARRACO

Fins al 30 d’abril Tarragona està rebent grups escolars I visitants que aprofiten la visita per jugar I aprendre amb mEduTarraco24.

Han vingut amb bus,tren, a peu … però tots , grans I petits coincideixen que han descobert aspectes que desconeixien dels llocs d’interés de la ciutat.

Aprofiteu els darrers dies de medutarraco24 per passejar mòbil en mà per algun dels tres itineraris que l’app MHM us ofereix gratuïtament .

Arribeu a cada punt i responeu les preguntes que se us proposa. Molts centres ja ho han fet com aquí ens comparteix l’alumnat i professorat de l’escola Antoni Roig .

Aprofiteu per compartir l’experiència a les xarxes , enllaç a l’article al vostre nodes o envieu-les al nostre email:  medutarraco@gmail.com

Una activitat per a tots els publics. Disfrutareu i aprendreu !!