BON ANY 2023 medutarraquer@s !

Desitgem aquestes festes 🎅🎄hàgiu disfrutat de la família i descansat per endinsar-nos en la propera aventura mEduTarraco23 !!

#mEduTarraco23 s’inicia l’1 de febrer i estarà obert fins al 30 d’abril. Disposem de 3 mesos per poder realitzar aquest projecte que permet desenvolupar una situació col.laborativa i inclusiva d’aprenentatge en què la georeferenciació, l’ús de les tecnologies per aprendre a aprendre i el reforç dels sabers de l’alumnat, se’ns planteja .

Ens queda menys d’un mes per obrir els tres itineraris per la ciutat de Tarragona per tant, és temps d’agafar el checklist previ a l’activitat i comprovar si:

• Tinc el grup o grups inscrits a través del formulari del projecte.
  • He sol.licitat les autoritzacions corresponents a les famílies.
  • He informat de la sortida a la direcció del centre , professors acompanyants, pares, mares i tutors.
  • He concretat amb els alumnes els dispositius mòbils que s’utilitzaran el dia de l’activitat. És recomanable 2 mòbils per grup i una bateria externa
  • S’han descarregat als dispositius l’apliucació MHM. Recordeu que l’aplicació MHM  és imprescindible per fer l’activitat.
  • És recomanable tenir compte creat a les xarxes socials per compartir l’experiència amb tothom: Instagram, twitter…L’alumnat pot publicar a Instagram fotos seves als llocs d’interès que visitin, amb el hashtag #medutarraco23
  • Facilitar que els alumnes autònomament puguin dur a terme les activitats previstes als diferents punts d’interès.
  • Facilitar un número de mòbil del grup d’alumnes als professors acompanyants
  • Es pot crear un grup de whatsapp per a professors i alumnes, per estar en contacte al llarg de tota l’activitat. Es pot enviar la ubicació en temps real
  • Tarragona és una ciutat força segura. Tot i així, i com a mesura preventiva, intenteu tenir cura objectes de valor a la vista (mòbils, carteres…)
  • Un cop finalitzada l’activitat, disposeu d’un formulari de valoració per omplir.