#mEduTarraco23 CONTINUA CREIXENT, MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

Ja som 1086 alumnes i 107 acompanyants inscrits i participant en el coneixement de Tarragona amb l’ús de les noves tecnologies, moltíssimes gràcies a tothom!

Les inscripcions continuen obertes i teniu fins al 30 d’abril per venir amb els vostres alumnes a participar-hi.

Hem aconseguit alguns obsequis dels nostres espònsors i si ens dieu el dia i lloc on iniciareu o acabareu la vostra participació en l’activitat, intentarem apropar-nos i donar-vos aquests obsequis perquè els repartiu entre els alumnes. Aviat us informarem també del sorteig que efectuarem entre els centres educatius que us heu registrat .

Esperem veure la vostra participació en les xarxes socials amb el hashtag #mEduTarraco23 i que ens digueu com esteu vivint la sortida .

Moltes gràcies i salut!