ÈXIT DELS TALLERS OFERTS PEL MUSEU DEL PORT DE TARRAGONA

Enguany dos centres educatius , un de primària i un altre de secundària,  van guanyar un premi molt especial : Taller EUREKA ! Taller ofert pel Museu del Port de Tarragona.

Només per haver participat en mEduTarraco23 , tots els centres educatius entraven en el sorteig de 2 tallers per a 4 grups: 2 grups de Primària i 2 grups de Secundària.

Com ja sabeu , el primer va ser per al Centre de Primària Escola Saavedra de Tarragona que el van poder gaudir el seu alumnat de 6è el passat dimarts 6 de juny a les 10h a les instal.lacions del Museu del Port de Tarragona.

Podeu consultar l’article que van publicar al nodes del Centre referint-se a l’experiència viscuda a l’enllaç.
D’altra banda, l’Institut Escola l’Arrabassada , van ser els afortunats amb el segon taller que va tenir lloc el dia 15 de juny.