Edició 2019: Formació per al desenvolupament del projecte

Tot el professorat que participarà a l’mEduTarraco ha d’assistir a una formació . El contingut abraçarà els següents ítems:

• Mostra dels escenaris creats, un per a cada nivell (nivells 1, 2 i 3 corresponents als diferents nivells educatius).
  • Informació del nombre de punts d’interès que conté cadascun.
  • Mostra de com entrar al mapa de l’escenari del nivell corresponent (1,2,3).
  • Pràctica amb dispositius mòbils (smartphones / tauletes) amb l’APP MHM sobre l’escenari de Formació, creat específicament per aquesta acció formativa prèvia.
  • Accés al punt creat a la Zona on es faci cada formació i prova in situ, tot simulant el funcionament exacte del dia D (dimecres 6 de març).
  • En el punt creat pels formadors de cada Zona, els docents podran solucionar les 4 preguntes (de prova) que se’ls hi ha preparat.

La sessió de formació de cada Zona tindrà una durada d’una hora i mitja (1 h i 30′) aproximadament, ja que s’hauran de donar d’alta els docents, els centres i els grups d’alumnes als quals acompanyaran.

Distribució dels centres, lloc de la formació i persones formadores:

Zona

Institut Narcís Oller

Valls

Xavier Suñe i Anna Piñero

L’esmentada formació es durà a terme a partir de la segona setmana de febrer de 2019.

Les persones responsables de la formació es posaran en contacte amb vosaltres per informar-vos del dia i hora de la formació, un cop ho hagin concretat amb cadascun dels 6 centres.

L’assistència a la formació, com ja hem dit, és gairebé imprescindible pel bon desenvolupament del projecte.

Gràcies per la vostra implicació.