Guanyadors del sorteig dels regals del Port de Tarragona

Ja tenim els guanyadors del sorteig que es va celebrar el dimecres dia 2 de juny. Vuit dels centres participants han obtingut 5 passejos en golondrina, per als propers 12 i 13 de juny. La sort ha correspost a l’Institut Escola Àngel de Tobies, Escola Saavedra, Col·legi Lestonnac-L’Ensenyança de Tarragona, Institut Martí i Franquès, Institut Ramon de la Torre, Institut Els Pallaresos, Escola Antoni Roig i Institut Comte de Rius.

Tots els centres de primària han obtingut  un lot de contes, i els de secundària un Atles del Port. Tots els regals són per cortesia del Port de Tarragona