L’INS ANDREU NIN PARTICIPA A #MEDUTARRACO23

Enguany estem especialment agraïts i valorem molt l’esforç que feu centres de fora de la ciutat de Tarragona d’acudir a la vostra cita amb mEduTarraco.

A més , enguany notem que han augmentat els centres que acudiu amb grups d’alumnes més nombrosos com l‘escola Antoni Roig de Torredembarra o l‘Institut Andreu Nin del Vendrell!

Suposem la dificultat de la logística a l’hora de desplaçar-vos però també veiem que gaudiu més que mai descobrint i resolent  els reptes que mEduTarraco us ofereix.

L’Escola Antoni Roig de Torredembarra participa 2 dies consecutius d’aquesta manera dilluns 17 d’abril i dimarts 18 d’abril poden realitzar  #meduTarraco23 ambdos grups de 5è amb 52 alumnes. Va ser una sortida en tren molt profitosa!

(Imatge de l’alumnat d’un dels grups de l’escola Antoni Roig de Torredembarra)

Aquesta setmana passada ha realitzat l’activitat l’Institut Andreu Nin , centre que imparteix ESO, batxillerat i cicles formatius al Vendrell. Van assistir 120 alumnes de 1r d’ESO acompanyats dels seus professors. Vam poder lliurar-los-hi alguns obsequis.

Tot un matí d’aprenentatge jugant amb dispositiu mòbil a Tarragona ciutat educadora.

Arribada d’autobusos 14 d’abril a les 9:00:

Diversos espais i moments de l’alumnat pels carrers de Tarragona realitzant l’activitat mEduTarraco:

Enhorabona!!