MEDUTARRACO CREIX AMB MEDUTARRACO MEDIEVAL

Setembre arriba amb un nou curs que desitgem sigui el millor possible per a tothom!

Amb la vostra energia i compromís mEduTarraco continua aquest curs 23-24 creixent amb una nova proposta que s’afegeix a les ja existents.

• mEduTarraco estiu obert un itinerari els mesos de juliol, agost i setembre amb la col.laboració del Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona.
  • mEduTarraco24 , el joc de georeferenciació que consta de 3 itineraris i que s’obre a partir del segon trimestre
  • mEduTarraco Medieval, que s’inicia el curs 23-24 i que pretén una major implicació i protagonisme en l’aprenentatge per part de l’alumnat  participant.

Us convidem a la presentació de la novetat que enguany s’uneix a les 2 ja existents : mEduTarraco Medieval. Us esperem dimarts 26 de setembre a les 18h a l’Institut municipal d’Educació de Tarragona, Av Ramon i Cajal, 70, 43005 , Tarragona.

En aquesta nova proposta , l’alumnat serà més protagonista que mai ja que crearà els continguts d’aprenentatge elaborant, amb el suport de l’equip de medutarraco, els punts de l’itinerari que sobre la Tarragona medieval.generaran.

Si esteu interessats en aquesta nova proposta, inscriviu-vos, si us plau, emplenant aquest formulari.

Com en totes les edicions anteriors, el projecte està coorganitzat per l’Institut Municipal d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona i el Servei Territorial de Tarragona (Departament d’Educació).