INICI DE #MEDUTARRACO22 !

mEduTarraco, el projecte de georeferenciació solidari, obre el seu escenari a partir de l’1 de febrer. Tal com sabeu, mEduTarraco és un projecte solidari multidisciplinar de georeferenciació del Departament d’Educació obert a tota la ciutadania, turisme i als centres educatius que busca donar a conèixer Tarragona amb l’ús del dispositiu mòbil .

Característiques de l’edició #medutarraco22:

1- Aquest joc de georeferenciació et porta a conèixer els llocs més emblemàtics de la ciutat de Tarragona. Durant 2 mesos ( des de l’1 de febrer al 31 de març) podràs escollir la data que més et convingui per venir a Tarragona .

2.- Un cop arribis no oblidis tenir descarregada i registrar-te a l’aplicació MHM al teu dispositiu mòbil. Pots participar directament des d’aquí : https://mhm.mobileworldcapital.com/ca_ES

(Nota: en cas d’haver participat en edicions anteriors, cal que desinstal·leu l’aplicació MHM i la torneu a instal·lar per a que us funcioni correctament.)

Trobaràs més informació de mEduTarraco a la landing de  MHM

3.- La participació consistirá en visitar punts emblemàtics de la ciutat de Tarragona amb un dispositiu mòbil  i respondre les preguntes que planteja l’aplicació  MHM (Mobile History Map). La puntuació obtinguda en funció de les respostes encertades, es veurà en una classificació a l’aplicació.

Com? Seguint les instruccions que trobaràs aquí:

3.-Els sponsors faran una donació  de 900 euros a la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio així com obsequis als centres participants . Recordeu registrar al formulari el vostre centre.

Com ja sabeu, aquest any la marató ha arribat a la seva 30a edició!

1. 4.- Tria l’escenari 1, 2 o 3  d’acord a la distància a recórrer entre els punts d’interès que els formen i decideix per on començar. En arribar al punt que triïs se t’obriran les preguntes i ja podràs començar a respondre i anar sumant punts. És així de fàcil i divertit. Jugar i aprendre mentre ho fas.

Si acabes l’escenari , pots anar als altres i si ja estàs cansat , pots visitar algun dels monuments de Tarragona: circ romà, catedral, museus… o bé dinar a la ciutat o fer un picnic al parc al costat de l’amfiteatre.

Recorda , podràs continuar un altre dia en el punt en què et vas quedar i seguir fent l’escenari!!!

5.- Des de l’àmbit educatiu, dins del marc del projecte de georeferenciació solidari , mEduTarraco  us ofereix unes Orientacions per  l’alumnat i professorat de Secundària de cara al Servei Comunitari. El projecte amb aquest material s’enriqueix amb unes propostes didàctiques concretes per portar a l’aula, abans i després de realitzar l’activitat.

Consulteu els següents enllaços per obtenir més informació del projecte mEduTarraco :

Feu encara més  visible mEduTarraco ,compartint la vostra experiència a les xarxes socials amb  el hashtag #medutarraco22

Recordeu com vam disfrutar l’any passat? Aquest any MÉS!

Participa-hi!!!!