#mEduTarraco23 ENGEGA MOTORS!

Avui dia 1 de febrer s’obren les portes de l’edició 2023 de mEduTarraco on esperem que tots els alumnes i professors que hi participeu, conegueu millor la ciutat de Tarragona utilitzant la georeferenciació i passeu una molt bona estona.

Volem agrair a les 16 escoles i instituts inscrits (Institut Ramon de la Torre, Escola Saavedra Tarragona, La Salle Tarragona, Escola Antoni Roig Torredembarra, Escola Campclar Tarragona, Institut la Talaia Segur de Calafell, Col·legi Singuerlín santa Coloma de Gramanet, Col·legi Dominiques Tarragona, Institut Escola Àngel de Tobies El Vendrell, UEC-Creu Roja Alt Camp Valls, Col·legi l’Estonac-l’Ensenyança Tarragona, Escola l’Antina Torredembarra, Escola Molí de Vent Torredembarra, Institut Escola Portal de Batea, Institut Bernat Metge Barcelona, escola Les vinyes Castellbisbal) i als més de 900 participants que ja s’han inscrit, la seva implicació en el projecte que ha arribat a la seva 7a edició.

Si us agrada el projecte, no dubteu a recomanar-lo a altres centres i que vinguin a gaudir-lo perquè estarà obert durant els mesos de febrer, març i abril i es poden inscriure en qualsevol moment.

Feu difusió de la vostra experiència amb fotografies, vídeos i qualsevol contingut multimèdia amb el hashtag #medutarraco23 a les vostres xarxes socials.

Som-hi!!!!!