#MEDUTARRACO24 US ESPERA

El proper mes de febrer s’inicia una nova nova edició de mEduTarraco ! 🚶🏃📱

Estàs planificant les sortides per aquest curs 23-24?  Agenda’t la teva cita amb mEduTarraco24 el dia que més et convingui durant els mesos de febrer , març i abril.

Docents i alumnat gaudireu dels llocs més emblemàtics de la ciutat de Tarragona mitjançant aquest projecte de georeferenciació  multicompetencial que esdevé tota una situació d’aprenentatge amb el suport dels dispostius mòbils.

L’alumnat activarà el seu pensament previ, les seves habilitats i capacitats d’observació , raonament i pensament crític:  per solucionar els reptes que se’ls presenten en les àrees :matemàtiques, català, anglès, socials, art triant un dels tres itineraris que us proposem: bàsic, mitjà o avançat . Coneixeran el valor del nostre patrimoni en context per poder fer-se’l seu i respectar-lo i valorar-lo.

Properament rebreu correu des de serveis territorials de Tarragona i disposareu el formulari perquè us pugueu inscriure en #medutarraco24. De moment us compartim el cartell d’aquest curs i us animem a participar-hi:

El Projecte mEduTarraco és una iniciativa d’un equip de docents internivells i multidisciplinars i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona i l’Ajuntament de Tarragona . mEduTarraco compta amb la col·laboració del programa mSchools de la GSMA, Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili i l’Autoritat Portuària de Tarragona.