MULTITUDINARIA PARTICIPACIÓ A #MEDUTARRACO24

Acabant l’edició d’enguany de mEduTarraco, no ens cansarem d’agrair la gran participació que ha gaudit aquest projecte per part de tots vosaltres.

Alumnat de centres de primària, secundària i cicles, han trepitjat els carrers de Tarragona per saber més dels llocs més emblemàtics de la ciutat . Grups  nombrosos amb més de 130 alumnes i professors s’han combinat amb grups mitjans d’uns 40 o inclús petits formats per 5 alumnes amb el seu professor.

mEduTarraco pot fàcilment realitzar-se amb quansevol nombre d’alumnes ja que és un treball per fer en equip col.laborativament i cada equip pot realitzar-lo autònomament.

Un dels darrers  centres que han participat nombrosament ha estat l’Institut de l’Arboç. El passat 26 d’abril van arribar amb bus a la Via Augusta de Tarragona amb 113 alumnes de 1r d’ESO i 7 docents.

Voleu saber com els hi va anar? Només cal veure les imatges que ens han compartit d’aquest dia tan especial . Sens dubte tota una experiència d’aprenentatge que no oblidaran.

Acompanyem-los en el seu viatge!