OBERTA INSCRIPCIÓ A MEDUTARRACO23 !

Estàs planificant les sortides per aquest curs?  Aquest 2023 et presentem una nova edició de mEduTarraco !🚶🏃📱

El teu alumnat gaudirà del coneixement que la ciutat de Tarragona ofereix mitjançant aquest projecte de georeferenciació  multicompetencial que esdevé una situació d’aprenentatge amb el suport dels dispostius mòbils.

L’alumnat haurà de mobilitzar els seus coneixements , les seves habilitats i capacitats d’observació , raonament i pensament crític: uns sabers que els permetran  solucionar els reptes que se’ls presenten. Triant un dels tres itineraris podran aprendre a utilitzar els sabers per solucionar les necessitats plantejades durant la ruta lligada a elements d’interés patrimonial. .

Amb mEduTarraco23, l’alumnat aprèn, un any més , amb sentit, significativament com a ciutadans actius, digitals  i crítics que valoren i reconeixen per ells mateixos  els elements  més representatius de Tarragona ciutat educadora. afavorint per aconseguir una societat més justa i democràtica, cohesionada, inclusiva que contempli totes les persones i on sigui possible la igualtat d’oportunitats i la igualtat real i efectiva. Una tasca col.laborativa amb la que meduTarraco participa amb el seu enfocament gamificat , multicompetencial i cooperatiu.

Durant els mesos de febrer, març i abril mEduTarraco23 s’obrirà a la participació del teu alumnat des de la plataforma MHM. mEduTarraco convida tant a estudiants de primària, ESO, batxillerat, Cicles,com a adults i famílies.

Inscriu-te ja utilitzant el formulari mEduTarraco23. En aquesta fase només cal que ens indiqueu :

• El teu correu electrònic
  • Centre educatiu
  • Nivell educatiu i nombre d’alumnat  que hi participarà
  • Data prevista per fer l’activitat

Us esperem!

El Projecte mEduTarraco és una iniciativa d’un equip de 15 docents i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona i l’Ajuntament de Tarragona i compta amb la col·laboració del programa mSchools de la GSMA, Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili i l’Autoritat Portuària de Tarragona.

.