Sessió prèvia de formació per al professorat .

El grup organitzador del projecte mEdutarraco va aplegar a la sala Miró de l’Institut Antoni de Martí i Franquès, a una cinquantena de professors d’ instituts i d’escoles de les nostres comarques .

Durant la sessió es va presentar la web i guia didàctica del projecte que permetrà planificar i assegurar l’èxit d’aquesta iniciativa dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament de Tarragona, que es desenvolupa en el marc del Mobile History Map (MHM) del programa mSchools i compta amb la col.laboració de l’Ajuntament de Tarragona, de la Universitat Rovira i Virgili i de Itinerarium.”