ALLARGAT PERÍODE DE PARTICIPACIÓ!

Sí, ens ho heu sol.licitat i ja ho podem confirmar🎆🎇:

mEduTarraco s’allargarà més enllà dels mesos de febrer, març i abril, i estarà obert també durant el mes de maig. Això significa que els centres educatius i ciutadans tindran més temps per inscriure’s i participar en aquesta emocionant aventura.

Aprofitant aquesta oportunitat, també volem agrair a tots aquells que han participat en el projecte Medutarraco fins ara per la seva gran acollida i èxit. És gràcies a vosaltres que aquesta iniciativa s’ha convertit en una experiència enriquidora i divertida per al nostre alumnat.

Ja ens han visitat en aquests tres mesos tots aquests centres als que hem d’agrair la seva participació :

👏FEBRER:

• UEC – Creu Roja Alt Camp Valls 3r ESO
  • IE MdD del Portal 2n ESO
  • Escola Les Vinyes – internivells

👏MARÇ:

• IE MdD del Portal 3r ESO
  • Col·legi Singuerlín 1r ESO
  • Col.legi Singuerlín 6è primària
  • ESC l’Antina 6è primària
  • ESCOLA MOLÍ DE VENT 5è primària
  • IE MdD del Portal 3r ESO
  • Escola Marià Fortuny 5è primària                                                                      👏

👏ABRIL:

• Institut Ramon de la Torre 2n ESO
  • Escola Saavedra 6è primària
  • La Salle Tarragona 3r ESO
  • Escola Campclar 5è primària
  • Dominiques Tarragona 1r ESO
  • Institut Escola Àngel de Tobies 1r ESO
  • La Salle Tarragona 6è primària
  • IE MdD del Portal 2n ESO
  • Institut Els Pallaresos 1r ESO
  • Escola Les Vinyes Escola rural, uns 40 alumnes de cicle mitjà i superior
  • Institut Escola l’Arrabassada 6è primària
  • Institut Escola L’Arrabassada 1r ESO
  • Institut Andreu Nin 1r ESO
  • Zer Ebre Escola Sant Agustí i Escola 1 d Abril Infantil i Primària
  • Escola Antoni Roig 5è  primària
  • Institut Vall d’Arús 4t ESO                                                                                        👏

I ciutadans en família o en grup que ja han tastat aquesta edició. 😎

Per als centres educatius que encara no us heu inscrit, volem animar-vos a fer-ho ara mateix. Encara hi ha temps per aprofitar aquesta oportunitat única i oferir als vostres estudiants una experiència d’aprenentatge única i memorable.

No deixeu passar #mEduTarraco23, inscriviu-vos ara mateix i descobriu la fascinant Tarragona dins del Projecte de georeferenciació ludificat mEduTarraco.