AVÍS A PARTICIPANTS DE #MEDUTARRACO24

El projecte mEduTarraco està iniciant la fase d’inscripció entre els centres participants. És moment per als docents de qualsevol àmbit i a partir de Cicle superior, que ompliu el formulari tot i tenir en compte:

– el grup /nivell amb el que realitzareu l’activitat
– el nombre d’alumnes que el forma
– el nombre de persones que us acompanyaran
– la data prevista per visitar Tarragona i realitzar mEduTarraco.

Disfruteu i coneixeu jugant els punts d’interés de la ciutat des d’una visió multicompetencial. L’alumnat amb els seus dispositius mòbils podrà resoldre els reptes que contestant preguntes geolocallitzades en diferents llocs emblemàtics. A fi de participar en l’edició d’aquest curs de mEduTarraco, recordeu :