INSTITUT CAMI DE MAR CONVIDA ALUMNAT ITALIÀ

Divendres 16 de febrer alumnat de l’Institut Camí de Mar de Calafell i de l’Institut Giotto Ulivi de San Lorenzo di Borgo (Florència) acudiren a Tarragona a realitzar #medutarraco24.

Durant el mati van acompanyar als alumnes italians que estan d’intercanvi, a conèixer Tarragona jugant plegats i aprenent multicompetencialment sobre els llocs emblemàtics.

Dels 3 escenaris de medutarraco que es troben a l’app MHM, van triar l’escenari 2 .

Tal com ens va manifestar el seu professor Marc Soanes,  van passar una molt bona estona aprenent.

Cal felicitar al grup de Cintia que va al capdavant en el ranking de mEduTarraco 2.