JA SOM MÉS DE 1000!

L’edició d’enguany de mEduTarraco  ha engegat amb una molt positiva  inscripció tot i tenint en compte les dificultats que la incertesa davant de la situació sanitària ha comportat . Sabeu quants participants tenim fins ara  a #medutarraco22 ?

Sí, 1152 participants entre alumnes i docents qtrets a conèixer la ciutat de Tarragona amb mEduTarraco mitjançant els seus dispositius mòbils : tauletes, mòbils.Acaben d’obrir-se els escenaris el passat dimarts 1 de febrer i fins a dijous 31 de març estaran actius perquè tu també puguis ser-hi.

L’Escola Antoni Roig, l’Escola Campclar, l’Escola internacional, L’Escola l’Antina, l’Escola l’Arrabassada, L’Escola Marià fortuny, l’Escola Teresa Godes i Domènech, l’institut Els Pallaressos, l’institut Escola Àngel de Tobies, l’Institut Francesc Vidal i Barraquer, La Salle Tarragona, l’Institut Ramon de la Torre, el Col.legi Lestonnac i l’institut Andreu Nin, l’Ins La Mar de la Frau i l’Institut Escola Mare de Déu del Priorat de Batea ja han triat dies per fer l’activitat.

I el teu centre? Està inscrit?

Aquest projecte col·laboratiu, multicompetencial, inclusiu i interdisciplinar, de georeferenciació i tecnologia mòbil va adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius, amb l’objectiu de que els alumnes de les comarques tarragonines coneguin la ciutat de Tarragona, aprenguin a moure’s i a descobrir-la. El projecte vol engrescar als estudiants a trobar indrets fonamentals pel seu valor historicoartístic i altres pràcticament desconeguts de la ciutat. Participant col.labores amb la marató de TV3 en tant que s’aportaran 900 euros a la edició d’enguany destinada a la Salut Mental.

T’ho estàs pensant encara? No hi pensis més. Encara ets a temps.  Apunta al teu alumnat , vine amb la teva colla  o amb la teva família i disfrutareu d’una experiència d’aprenentatge gamificat i solidari que no oblidareu !!

Formulari per a tots els centres que vulguin participar en la mEduTarraco22.

El projecte és una iniciativa dels Serveis territorials de Tarragona,amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i amb el que col.labora el Port de Tarragona, que es desenvolupa en el marc del Mobile History Map (MHM) del programa mSchools. El MHM es basa en la creació col·lectiva de continguts geolocalitzats mitjançant l’ús de tecnologia mòbil.