mEduTarraco COVID edition per La Marató

mEduTarraco torna la propera primavera en una edició molt especial, després d’un any de l’inici de la pandèmia. Aquest repte es converteix en una oportunitat de créixer i sumar sinergies perquè l’objectiu fonamental del projecte, conèixer la ciutat de Tarragona, es pugui dur a terme.

Amb aquesta finalitat mEduTarraco, en la seva línia de solidaritat, visió inclusiva i treball cooperatiu que el caracteritza, se suma en aquesta edició a les activitats de La Marató de TV3 i es focalitza en els ODS 3(Salut i Benestar) i 4 (Educació de qualitat) .

Per cada usuari i usuària que participi i completi l’activitat els sponsors del projecte, aportaran una quantitat determinada per a La Marató. Això comporta la cerca activa de col·laboradors i col·laboradores que es comprometin amb el Projecte.

En aquest edició mEduTarraco es desenvoluparà seguint aquestes línies:

• El projecte es farà de forma asincrònica. S’obrirà un període dos mesos, des de l’1 d’abril al 30 de maig de 2021, perquè els usuaris i usuàries triïn la data més convenient per fer l’activitat
  • Poden participar en el projecte totes les persones interessades a conèixer la ciutat. Els centres educatius poden seguir fent l’activitat amb grups d’alumnes. Se’ls convida a engrescar la comunitat educativa, famílies i ciutadania en general, per dur a terme l’activitat.
  • La participació consistirà en visitar punts emblemàtics de la ciutat de Tarragona i contestar les preguntes que planteja l’aplicació MHM.
  • La puntuació obtinguda en funció de les respostes encertades, es visibilitzarà en un rànquing.
  • Es definirà una puntuació mínima, per considerar-se que la persona ha fet l’activitat.
  • Els espònsors faran la donació de la quantitat acordada a La Marató de TV3 d’acord amb el nombre de persones que hagin completat l’activitat.

El Projecte mEduTarraco és una iniciativa d’un equip de 15 docents i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, l’Ajuntament de la ciutat i i el programa mSchools, una iniciativa que impulsa la Fundació Mobile World Capital Foundation en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. El projecte compta també amb el suport d’Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili, Repsol i l’Autoritat Portuària de Tarragona.