PRESENTACIÓ #MEDUTARRACOMEDIEVAL

El passat 26 de setembre vam presentar als centres educatius la nova proposta que mEduTarraco ofereix per aquest curs: mEduTarraco Medieval. Un projecte que engega conjuntament amb Serveis Territorials del Departament d’Educació a Tarragona, l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona i 19 centres educatius que van mostrar el seu interés.

Els participants van poder conèixer les característiques i objectius que planteja mEduTarraco Medieval que destaca per promoure un alumnat protagonista del seu propi aprenentatge dins d’un entorn que afavoreix el treball en xarxa,  multidisciplinar i inclusiu per  desenvolupar la responsabilitat ciutadana  del nostre alumnat , el seu pensament crític  i per millorar la seva competència digital.

Per aconseguir-ho, mEduTarraco Medieval ofereix acompanyament, formació i materials als docents i centres (infografia, planificació, models de situacions d’aprenentatge, assessorament d’experts… )

Us compartim aquí la Presentació del Projecte que vam desenvolupar :

mEduTarraco Medieval

Durant la sessió vam recordar que encara està actiu #medutarracoestiu fins al 30 de setembre. Un itinerari ludificat pels punts d’interés de Tarragona que ha permès conèixer la ciutat en 3 idiomes durant l’estiu del 2023.

Altrament, al 2024 s’obriran els 3 itineraris que conformen #medutarraco24 i que permetran a l’alumnat conèixer Tarragona tot i resolent reptes col.laborativament  i guanyant punts i obsequis .