MÉS DE 900 ALUMNES JA INSCRITS A #medutarraco23

El proper dimecres 1 de febrer arrenca l’edició d’enguany de mEduTarraco !! A hores d’ara ja  🙋953 alumnat inscrit a més del professorat que els acompanyarà .

Ja estan els tres escenaris enllestits a l’aplicació MHM perquè pugueu triar el que més us interessi. Al llarg de 3 mesos meduTarraco us espera!

Hi ha 16 centres registrats🏫 mitjançant el formulari d’inscripció

Descarregueu de nou l’app MHM Android, Iphone i trieu escenari  per fer la visita entre l’1 de febrer i el 30 d’abril.  Pugeu al tren, al bus o bé si veniu a peu recordeu prendre el dispositiu mòbil i estigueu preparats per gaudir d’un dia d’aprenentatge lúdic.Us convidem a compartir l’experiència a les xarxes utilitzant #medutarraco23. Selfies, videos, imatges en els moments més representatius de l’activitat tenen cabuda i oferiran una perspectiva de Tarragona com a ciutat educadora que permet solucionar reptes a l’alumnat autònomament , col.laborativament en un projecte internivell de georeferenciació, inclusiu i multicompetencial .