VISITES ESCOLARS DURANT MARÇ

Si passegeu aquests darrers dies per Tarragona , trobareu diversos grups d’alumnes, mòbil en mà aprenent i coneixent encara més els punts d’interés de la ciutat . Al seu ritme, seguint l’itinerari que decideixen , van arribant als llocs més emblemàtics de #Tarragona per respondre reptes i guanyar punts en aquest joc de georeferenciació que engresca a grans i petits.

Els centres educatius que participen via formulari , reben el nostre suport i obsequis .

Alguns d’aquests centres que han compartit les seves imatges amb nosaltres són

Dimarts 5 de març ,  l’alumnat de 6è de l’escola l’Antina, va anar a Tarragona per participar una any més en mEduTarraco en l’edició d’enguany . Van recórrer  els carrers per conèixer mitjançant la tecnologia racons de la història de Tarragona. S’ho van passar molt bé mentre aprenien col.laborativament.

El 14 de març  l’alumnat de 2n ESO  de l‘Institut Ramon de la Torre de Torrembarra, va participar a #medutarraco24. La sortida: “Descobrim Tarragona” ha estat organitzada pels departaments de Ciències Socials i Català. Han llegit una selecció de poemes de la ruta literària “Veus de dona”, han visitat la maqueta de Tàrraco dintre de la instal.lació : “Maping Tàrraco” i també la catedral. L’ alumnat ha treballat i consolidat les competències i sabers del 2n trimestre.

De la mateixa manera alumnat d’ESO de l’IE Mediterrrani divendres 22 de març, darrer dia previ a les vacances de Setmana Santa, han participat també en #medutarraco24 ! En arribar vam poder entregar-los-hi alguns detalls amb la col.laboració del @PortdeTarragona i agrair la seva participació