3a edició del Concurs de Tiktoks filològiks

L’Associació de Professionals i Estudiosos de la Llengua i Literatura catalanes (APELLC) i el Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili (URV) tornen a organitzar una nova edició del Concurs de Vídeos TikTok Filològik!

Només cal que engresqueu l’alumnat de 3r d’ESO a 2n de batxillerat a crear un vídeo natural i engrescador, en format TikTok, d’un minut màxim de durada, amb temàtica de llengua o literatura catalanes. L’hauran de penjar a Tiktok amb l’etiqueta #tiktokfilologik24 i seguir el compte de Tiktok de l’APELLC (@apellc_urv).

Al web de l’APELLC podeu consultar les bases del concurs i també hi trobareu un vídeo explicatiu de la Filòloga de Guàrdia.
Un dels objectius d’aquest concurs és promoure l’ús i el coneixement de la llengua catalana entre els joves que utilitzen i creen contingut a les xarxes socials i en concret a Tik Tok. En definitiva, promoure, potenciar i normalitzar la presència del català entre el jovent en l’entorn digital.

Docents de Llengua Catalana i Literatura, us animeu a fer-hi participar el vostre alumnat?