Cursos de nivell C2 de llengua catalana de les EOI i de l’IOC

L’Institut Obert de Catalunya (IOC) i 15 Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) d’arreu de Catalunya ofereixen cursos de preparació i de certificació del nivell C2 de llengua catalana. Les Escoles que ofereix aquests formacions són: EOI Amposta, EOI Barcelona Drassanes, EOI Barcelona La Pau, EOI Cornellà, EOI Girona, EOI L’Hospitalet, EOI Lleida, EOI Maresme, EOI Osona (Vic), EOI Reus, EOI Sabadell, EOI Tarragona, EOI Tàrrega, EOI Terrassa i EOI Vall d’Hebron.

El professorat interessat en aquestes formacions, pot acollir-se al programa PIA+, d’impuls a l’aprenentatge de llengües. El programa facilita la devolució de l’ingrés de l’import base de la matrícula als docents inscrits en una EOI o a l’IOC que obtinguin la qualificació d’APTE.

Per acollir-se al Programa PIA+ cal ser docent en actiu de centres educatius públics de titularitat del Departament d’Educació i de titularitat municipal, i de centres concertats. També hi poden participar els docents dels serveis territorials d’Educació, del Consorci d’Educació de Barcelona, de les unitats de serveis centrals del Departament d’Educació, així com els inspectors i inspectores en actiu. Hauran de seguir el procediment ordinari per a la inscripció als cursos de les EOI i l’IOC. La inscripció s’ha de fer, en tots els casos, utilitzant el correu corporatiu @xtec. Trobareu tota la informació sobre el procediment a seguir en aquesta pàgina de la XTEC, Programa PIA+.

Per a més informació, podeu adreçar-vos a piaplus@xtec.cat.