Activitats de Nadal a l’aula

En alguna altra ocasió hem parlat de com les cançons poden ser una fantàstica forma d’aprenentatge de la llengua (recordeu l’article Motivem, participem i cantem en català!).

Les cançons ajuden a aprendre nou vocabulari, estructures sintàctiques, ajuden a millorar la pronúncia, enriqueixen el lèxic… Segur que aquests dies us heu proposat cantar nadales a l’aula i, tant si ho heu fet com si no, us recomanem la lectura de l’article Nadales modernes en català i us compartim el material que en Joan Escolà-Escrivà de l’Institut Ronda de Lleida ens ha compartit a l’espai Nus d’Alumnat d’origen estranger per treballar cançons de Nadal a l’aula.