Jornades

Jornada de formació 03-07-2023
Secundària
Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és 230703-Mati-Formacio-estrategia-de-centre-Primaria-i-Secundaria-pdf-1024x576.jpg
Primària

Jornada de tancament del programa europeu d’inducció NEST. Aquest programa s’ha realitzat durant dos anys en centres de Catalunya en col.laboració amb el Departament d’Educació i l’equip EXE.

A la jornada participaran també altres experts en el àmbit de la iniciació a la docència (inducció).
Aquest acte es celebra el dia 8 de juny de 9:00 a 14:00h a la UPC de Barcelona, a l’edifici  Vèrtex i es compartiran amb els centres  invitats, els resultats i lliçons apreses en aquest projecte d’inducció docent basats en la mentorització.

Video resum de la jornada 08-06-2023
Presentació ppp de la jornada

XX Jornada de Qualitat a l’Ensenyament, organitzada pel Departament d’Educació i centrada en el procés d’ensenyament-aprenentatge, el servei clau dels centres educatius.

La Jornada de cloenda del projecte europeu SHIFT (Schools Harnessing Inclusive Facilitator Technology) té com a objectiu principal presentar els resultats del projecte: “Manual d’avaluació per a una aula inclusiva” i “Camins d’aprenentatge per a la inclusió”, per conscienciar sobre la necessitat de noves eines que avaluïn, de manera eficient, la transferència de la formació en competències digitals que promoguin la inclusió a l’aula.

El Projecte EIPSI – Evidence Inform Practice for School Inclusion (Ref.: 2020-1-ES01-KA201-082328), finançat per la UE (Erasmus+ KA2) i coordinat per la CRIEDO – UAB.

El proper dijous 23 de Març de 2023 tindrà lloc la Conferència de tancament a la UAB.
Es planteja com un espai per compartir els resultats i els productes del projecte i, alhora, reflexionar i discutir sobre la implementació de les pràctiques educatives basades en evidències en el context català i internacional.