Nova formació: “Llenguajocs. Aprendre català a partir de jocs”

El Servei de Suports i Recursos lingüístics, del Departament d’Educació, posa a disposició dels docents una nova formació, Llenguajocs. Aprendre català a través de jocs.

En la formació Llenguajocs. Aprendre català a través de jocs, s’oferiran un seguit de recursos variats per aplicar noves fórmules amb enfocaments més lúdics en l’ensenyament de la llengua catalana i en els aspectes socials i culturals que hi estan relacionats per tal de potenciar, principalment, la participació, l’aprenentatge i la creativitat de l’alumnat. Es tracta d’un curs per descobrir el joc com a eina clau per ensenyar llengua i aspectes socials i culturals que hi estan relacionats, o bé aprofundir-hi.

A més de treballar aspectes i habilitats diferents de la llengua i la cultura catalanes, en la formació s’oferiran estratègies per aplicar jocs experimentats durant el taller i les possibles variants, tenint en compte els diversos aspectes i habilitats de la llengua, es reflexionarà sobre el potencial didàctic del joc, les habilitats que es treballen jugant i els avantatges d’utilitzar el joc com a eina educativa.

El curs es desenvolupa a partir de 4 sessions síncrones (19 i 26 d’octubre, 2 i 16 de novembre, de 17.30h a 19.30h) i mitjançant la plataforma Odissea. Per certificar el curs cal superar tots els mòduls i el projecte final, i realitzar el qüestionari de satisfacció final.

El termini d’inscripció a aquesta activitat formativa estarà obert fins al diumenge 24 de setembre. Per inscriure-us-hi directament, podeu fer-ho a través d’aquest enllaç.

També us poden interessar les activitats formatives sobre intercomprensió lingüística i les activitats formatives sobre l’atenció a l’alumnat d’origen estranger.