Students Awards: Scratch Challenge

Un reconeixement a la feina desenvolupada pels alumnes resolent reptes que participen de les propostes d’App Education, Scratch Challenge i Mobile History Map.

OBJECTIU

Aquest concurs vol fomentar l’aprenentatge de la programació, entre els docents i els alumnes, com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula, mitjançant el desenvolupament de projectes a través del llenguatge Scratch, i premiar-ne les propostes​ ​més​​ reeixides.

QUI POT PARTICIPAR?

La convocatòria està oberta als docents i alumnes de Cicle Mig i Superior de Primària (3r, 4t, 5è i 6è) i de 1r i 2n d’ESO dels centres educatius de Catalunya, que hagin implementat​ ​ els​ ​ materials​ ​ modulars​ ​ de​ ​ Scratch​ ​ Challenge​ ​ de​ ​ manera​ parcial​ o ​total.

CATEGORIES DE CONCURSANTS

S’estableixen dues categories de participació al concurs, corresponents als nivells educatius:

• Categoria​ de​​ Cicle​ Mig​​ i​ ​Superior​ de​ ​Primària​ ​(3r,​ ​4t,​ ​5è​ ​i​ ​6è)
  • Categoria​ ​d’ESO​ ​(1r​ ​i​ ​2n)

PERÍODE D’INSCRIPCIÓ

La inscripció al Concurs s’inicia el 16 d’abril de 2018 a les 12:00 hores i finalitza el 13 de maig de 2018 a les 12:00 hores.

COM PARTICIPAR-HI?
Fase 1

Els docents i alumnes participants han de presentar un projecte desenvolupat amb Scratch que ha de basar-se en el repte d’aquesta convocatòria que és

REPTE curs 2017-2018: De grans serem …

Bases Scratch Challenge

Fase 2

Els finalistes triats pel jurat d’entre els centres participants a la Fase 1, resoldran un nou repte plantejat en la cerimònia dels mSchools Student Awards.

El Jurat valorarà tots els projectes lliurats en cada categoria, i en triarà uns finalistes. Els equips finalistes de cada categoria hauran de resoldre un nou repte que se’ls plantejarà el mateix dia de la jornada.

EDICIONS ANTERIORS:

Els alumnes guanyadors gaudeixen d’estades tecnològiques