Què cal fer si un alumne/a no retorna l’equip al centre?

  • Canviar l’estat de l’ordinador a l’aplicació INDIC, informant que està en estat Reclamat.
  • Demanar a l’alumne i/o la família que retorni l’equip. El nombre de comunicacions sense resposta (o sense resposta satisfactòria) queda a criteri del centre.
  • Com a darrera reclamació, enviar Burofax reclamant l’equip.
  • Si la família no retorna l’equip, canviar l’estat de l’ordinador a l’aplicació INDIC, informant que està en estat Desaparegut.
  • Fer denúncia del robatori indicant el SACE i/o número de sèrie de l’equip.
  • Obrir una incidència de tipus Incidència amb ordinador o elements d’aula CISE a Pautic/Remedy:
    • Adjuntar denuncia a l’apartat de fitxers (zona superior)
    • Problema: triar Robatori o pèrdua
    • Indiqui qui té assignat l’equipament: Assignat a alumne
    • Ompliu la resta de camps demanats

  • Si teniu algun problema d’accés a Pautic/Remedy, la Direcció del centre pot notificar el robatori mitjançant el telèfon 900 100 195 o correu electrònic sau.tic@pautic.gencat.cat

 

 

  • Etiquetes: alumnat, equips-alumnat, robatori
  • Actualitzat: 12/05/2022

Aquesta pregunta forma part d’un conjunt de Preguntes més freqüents