8. Enrolat i assignació automàtica a INDIC

Docents

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels docents.

Cada nou docent que rep un equip ha d’iniciar sessió amb les seves credencials, que son:

• Usuari: <usuari_xtec>@edu.gencat.cat
  • Contrasenya: (la mateixa contrasenya que es fa servir  a l’ATRI)

👉 Tasca automàtica

A partir del primer inici de sessió, el docent es convertirà en l’usuari principal de l’equip i en pocs dies es farà l’assignació automàtica a INDIC.

Alumnes

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels alumnes.

Cada nou alumne que rep un equip ha d’iniciar sessió amb les seves credencials abans del 7 d’octubre.

👉 Tasca automàtica

A partir del 12 de setembre, amb els primers inicis de sessió en els equips, es definirà automàticament quin és l’usuari principal de cada equip. En el cas de Windows, ser usuari principal permet instal·lar aplicacions fent servir el Company Portal.

👉 Tasca automàtica

• Una vegada definit l’usuari principal, en pocs dies, es farà una assignació automàtica a INDIC, vinculant l’equip amb l’usuari i establint l’estat a Entregat.
  • En cas que l’usuari assignat a un equip no sigui correcte, podeu fer un canvi d’assignació de la manera habitual.