- Es pot fer una sola petició amb equips d’alumnes i docents?
No. El portal d’autoservei obliga a triar una tipologia d’usuaris que són gestionats per proveïdors diferents. - Quan s’esborrin les dades, s’esborrarà també la configuració wifi? Haurem de configurar les wifis de tots els equips restablerts?
La xarxa recomanada és GENCAT_ENS_EDU_PORTAL, on l’alumne és autosuficient i pot connectar-se a la xarxa fent servir les seves credencials. En el cas dels centres que només disposen de la xarxa GENCAT_ENS_EDU, el procediment remot d’esborrat:- Windows 10 alumnat i Linkat: mantindrà la configuració de la connexió wifi.
- En la resta de casos, s’esborra la configuració (docents, chromebook)
- Es poden demanar tècnics per fer aquest restabliment?
Sí, tot i que el procés s’ha automatitzat de manera que no cal fer cap inici de sessió, ni configuració ni reassignació a INDIC, el que redueix la intervenció dels tècnics a moure els equips, endollar-los al corrent i donar-li al botó d’inici. - Tinc més dubtes, on puc anar?
Aquest curs 2021-22, s’ha posat en marxa Nus, una xarxa docent que inclou una categoria de suport a les coordinacions digitals. Podeu trobar totes les converses relacionades amb el reinici de curs aquí: https://comunitat.edigital.cat/tag/restabliment-equips-pedc-22-23