Preguntes freqüents

1. Es pot fer una sola petició amb equips d’alumnes i docents?
    No. El portal d’autoservei obliga a triar una tipologia d’usuaris que són gestionats per proveïdors diferents.
  2. Quan s’esborrin les dades, s’esborrarà també la configuració wifi? Haurem de configurar les wifis de tots els equips restablerts?
    La xarxa recomanada és GENCAT_ENS_EDU_PORTAL, on l’alumne és autosuficient i pot connectar-se a la xarxa fent servir les seves credencials. En el cas dels centres que només disposen de la xarxa GENCAT_ENS_EDU, el procediment remot d’esborrat:

1. Windows 10 alumnat i Linkat: mantindrà la configuració de la connexió wifi.
    2. En la resta de casos, s’esborra la configuració (docents, chromebook)
  3. Es poden demanar tècnics per fer aquest restabliment?
    Sí, tot i que el procés s’ha automatitzat de manera que no cal fer cap inici de sessió, ni configuració ni reassignació a INDIC, el que redueix la intervenció dels tècnics a moure els equips, endollar-los al corrent i donar-li al botó d’inici.
  4. Tinc més dubtes, on puc anar?
    Aquest curs 2021-22, s’ha posat en marxa Nus, una xarxa docent que inclou una categoria de suport a les coordinacions digitals. Podeu trobar totes les converses relacionades amb el reinici de curs aquí: https://comunitat.edigital.cat/tag/restabliment-equips-pedc-22-23