Què cal fer si un alumne/a no retorna l’equip al centre?

• Canviar l’estat de l’ordinador a l’aplicació INDIC, informant que està en estat Reclamat.
  • Demanar a l’alumne i/o la família que retorni l’equip. El nombre de comunicacions sense resposta (o sense resposta satisfactòria) queda a criteri del centre.
  • Com a darrera reclamació, enviar Burofax reclamant l’equip.
  • Si la família… Llegeix més»

Què és INDIC?

INDIC és el sistema d’inventari dels equips desplegats en el Pla d’educació digital de Catalunya (PEDC).

Tinc més alumnes, com puc demanar nous equips?

Abans de demanar nous equips, és necessari que tots els equips d’alumnes disponibles estiguin assignats.

• Si necessiteu demanar un equip per un alumne, cerqueu a l’alumne a INDIC i feu clic al detall per veure la informació completa de l’alumne. Dins de la pestanya Equips, feu… Llegeix més»

Un docent no surt a INDIC, què faig?

Abans de res, has d’assegurar-te que té el contracte gravat. Amb direcció consulteu el GUAC per comprovar si surt.
– Si encara no surt a GUAC la recomanació és que des de direcció contactin amb la unitat de personal docent del vostre servei territorial.
– Si ja… Llegeix més»

Un alumne no surt a INDIC, què faig?

Assegura’t que l’alumne ja està matriculat al teu centre, per fer-ho mireu Esfer@ a veure si ja està matriculat i assignat a un grup. Reviseu també que l’alumne aparegui al portal IDI.
Si està matriculat i assignat a un grup i al cap de 24 /… Llegeix més»