Encara que l'equipament estigui cedit a l'alumnat, és el centre el que ha de notificar al servei tècnic les incidències relacionades.
Per a incidències relacionades amb els portàtils d'alumnes
(avaria hardware, trencat, robatori, pèrdua, IDI, WIFI / LAN...)
- Aplicació Remedy/Pautic.
Podeu trobar indicacions de com obrir la incidència aquí. - Correu electrònic: sau.tic@pautic.gencat.cat
- Telèfon: 900 100 195 - Opció 1
Per a incidències amb dispositius MiFi:
Per a incidències de maquinari i programari homologat dels equips cedits als docents o les seves credencials d’accés:
- Aplicació Remedy/Pautic.
Podeu trobar indicacions de com obrir la incidència aquí. - Correu electrònic: sau.tic@pautic.gencat.cat
- Telèfon: 900 82 82 82 - Opció 4
Per a qualsevol incidència relacionada amb els serveis de Wi-Fi, xarxa local o connexió a Internet:
Contacteu sempre amb el SAU:
sau.tic@pautic.gencat.cat
900 82 82 82 (opció 4 i després opció 2)
Per a qualsevol incidència relacionada amb INDIC:
Podeu contactar amb el SAU:
sau.tic@pautic.gencat.cat
900 82 82 82 (opció 4 i després opció 3)
Per a consultes relacionades amb la transformació de LAN i Wi-Fi als centres:
lanwifi_pladigitalcentres.educacio@gencat.cat
Per a consultes sobre el procés d'ampliació de la connectivitat dels centres i transformació SD-WAN:
Esbrineu quin és el proveïdor de connectivitat assignat al vostre centre:
- Si el proveïdor és "Telefònica": sdwan_pladigitalcentres.educacio@gencat.cat.
- Si el proveïdor és "Xarxa Oberta": sdwanxoc_pladigitalcentres.educacio@gencat.cat.
Per a qualsevol dubte pedagògic relacionat amb el desplegament del pla d'educació digital:
pladigital.educacio@gencat.cat