Quines tasques prèvies ha de fer el centre abans de l’arribada dels ordinadors docents?

  • Informar els i les docents de l’inici del lliurament.
  • Preparar un espai per a l’emmagatzematge dels equipaments i per al treball dels tècnics i/o tècniques mentre estiguin al centre. En aquest espai, cal disposar de les mesures establertes en el protocol COVID-19 del centre.
  • Designar un o una responsable pel seguiment del repartiment i atenció als i a les tècniques.
  • Demanar als i les docents que comprovin el seu usuari i contrasenya XTEC i el seu usuari i contrasenya ATRI/GICAR, i haurà d’estar validat segons les indicacions del següent enllaç https://projectes.xtec.cat/edc/docents/
  • S’aconsella que tots els docents comprovin la validesa d’aquestes credencials accedint des de qualsevol ordinador o dispositiu mòbil a: https://myaccount.microsoft.com amb el seu identificador (usuari XTEC seguit de “@edu.gencat.cat”) i la contrasenya d’ATRI/GICAR.
  • Preparar l’horari de distribució dels ordinadors dels i les docents en funció dels seus horaris. Sempre que sigui possible s’intentarà no interferir en les activitats lectives del professorat.
  • Etiquetes: equips-docents, gestió d’equips, gicar, xtec
  • Actualitzat: 19/10/2021

Aquesta pregunta forma part d’un conjunt de Preguntes més freqüents