8a edició dels mSchools Student Awards 2021. Jornada ON_LINE Scratch Challenge Adventure.

Enguany, la 8a edició dels mSchools Student Awards es realitza en un espai firal virtual que s’obrirà al públic el dilluns dia 7 de juny i estarà obert fins al 17 de juny, data de la cerimònia de lliurament de premis als projectes guanyadors.

Agenda Student Awards 2021

8 de juny 10 h. a 12 h.: Jornada Scratch Challenge Adventure (Sala Scratch Challenge)

(Obert a totes les escoles, amb inscripció prèvia)

7 a 10 de Juny  Valoració dels projectes exposats per part del Jurat d’App Education i de Mobile History Map (no oberta al públic)
9 a 11 de juny Presentacions orals dels projectes finalistes
(Jornades online obertes al públic convidat)
17 de juny 10 h. a 12 h.: Cerimònia de lliurament de premis
(Jornada online oberta al públic convidat)

Per accedir a l’espai firal virtual, els docents i alumnes dels equips finalistes, no els caldrà registrar-se.

La resta d’asssitents: alumnes, docents, equip directiu, familiars, hauran de registrar-se a l’enllaç “Registre Student Awards 2021”, per a accedir a l’espai firal i rebre les comunicacions sobre els Student Awards 2021.

Els projectes finalistes es podran visualitzar a la Sala Scratch Challenge de l’espai de Fira virtual que s’ha dissenyat per a aquest esdeveniment. Aquest espai expositiu estarà obert del 7 al 17 de juny i podrà ser visitat per tot el públic convidat.

Jornada ON-LINE Scratch Challenge Adventure

El dimarts 8 de juny, de 10 h. a 12 h., PARTICIPA DE L’AVENTURA!, una jornada lúdica de programació amb Scratch, oberta a tots els centres educatius de Catalunya.

Durant la sessió que durarà 2 hores, es presentarà un repte i es donarà l’oportunitat de compartir les soluciones creades a tota Catalunya

Qui hi pot participar: alumnes de 3er de primària fins a 2n d’ESO (indicant nivell educatiu i nombre de grups que hi participaran).

Quin nivell de coneixement de programació han de tenir els/les participants: El repte està pensat perquè hi puguin participar infants i joves amb diferents nivells de coneixement de programació Scratch …

On: la jornada s’emmarca dins el programa dels mSchools Student Awards i es realitzarà en format on-line.

Caldrà que l’alumnat estiguin connectats/des?: NO; sols caldrà que us connecteu amb l’ordinador del/la docent a la Sala Scratch Challenge de l’espai virtual per a seguir les instruccions. És convenient que el nom que poseu a la connexió via zoom sigui la de l’escola / institut.

Inscripció fins el 7 de juny en aquest formulari.  No és condició haver participat en els Student Awards ni haver quedat finalista.

Quan t’hagis inscrit, rebràs informació detallada de la jornada i de la connexió per a participar-hi.