L’avaluació final

Al llarg del curs hem anat parlant sobre l’atenció educativa a l’alumnat d’origen estranger, tant aquell nouvingut que atenem, per exemple, a les aules d’acollida amb l’objectiu que facin un aprenentatge intensiu de la llengua vehicular, com aquell que necessita suports específics per seguir el currículum un cop ha estat incorporat plenament a l’aula ordinària. L’objectiu fonamental de qualsevol de les actuacions que us hem proposat és proporcionar recursos que permetin als equips docents facilitar que l’alumnat d’origen estranger continuï progressant en el coneixement de la llengua en què es vehiculen els aprenentatges per tal que les limitacions lingüístiques no siguin una barrera per accedir als continguts de tots els àmbits curriculars.

Sigui quina sigui la necessitat d’aquest alumnat, haurem dissenyat, dins del seu PI, una proposta educativa que ara haurem de gestionar en arribar a l’avaluació final.

En aquests últims dies, segurament estareu enllestint els informes d’avaluació final, així que us deixem algunes reflexions sobre aquest tema que esperem us siguin d’utilitat.