Premis Nacionals eTwinning 2021

Ja s’ha publicat la resolució amb el llistat dels projectes i els docents a qui s’han atorgat els Premis Nacionals eTwinning 2021.

Entre els premiats en aquesta edició hi ha la Iolanda Moya i la M. José Martín de l’Escola La Benaula de Caldes de Malavella, amb el projecte Me, Myselfand US! A Mindfulness Project (categoria infantil) i la M. Àngels Rodríguez de l’Escola Salvador Espriu de Montgat, amb el projecte Rob & Me (categoria primaria)​.

El dia 4 de Novembre 2021 vam poder estar presents a l’entrega dels premis a Madrid.

Enhorabona a les docents premiades i l’alumnat premiat!

Trobareu tota la informació al Portal del Servei Nacional de Suport eTwinning i en aquest enllaç tot sobre la Cerimònia de lliurament dels Premis Nacionals eTwinning 2021