Accions d’entorn

Les accions d’entorn són les activitats que portem a terme durant el curs en col·laboració amb altres organitzacions.  Ens permeten treballar diverses temàtiques i utilitzar les llengües estrangeres fora de l’aula.

En els darrers cursos hem pogut participar en  festivals de cinema de la ciutat de Barcelona,  investigadors americans han presentat els seus projectes de recerca als instituts o hem participat en debats sobre els límits de l’ètica.

Des d’aquesta pàgina web farem difusió de les activitats que es vagin proposant i en facilitarem l’accés.

Connect-US és el programa d’activitats escolars del consolat dels Estats Units a Barcelona per promoure l’intercanvi cultural i el coneixement de la llengua, la societat, la història i els valors d’aquest país.

Un dels eixos que segueix és el Fulbright Volunteer Program. Cada any tenim a Catalunya un grup de joves nord-americans gràcies a les beques d’estudi i investigació Fulbright. Aquests joves fan xerrades de forma voluntària a instituts per explicar la seva recerca. Aquest contacte permet practicar la llengua anglesa i conèixer noves àrees de coneixement que poden ajudar els nostres estudiants a enfocar el seu futur.

Aquestes xerrades normalment van adreçades a alumnes de Batxillerat. Es fan als centres amb grups de 30 a 50 alumnes. Es poden sol·licitar a partir del mes de novembre.