Certificació d’innovació del Departament d’Educació de Catalunya

El Departament d’Educació reconeix 3 crèdits d’innovació (30 hores) al professorat no universitari que tingui reconegut un Segell de Qualitat Nacional per un projecte eTwinning.

Aquests projectes eTwinning, que prèviament han obtingut el Segell de Qualitat Nacional, són mostra de l’excel·lent treball pedagògic que, a través de la xarxa europea de col·laboració escolar, s’està desenvolupant als centres educatius de Catalunya. La qualitat educativa, el treball col·laboratiu, la innovació pedagògica, l’ús significatiu de les TAC, entre d’altres, son eixos rellevants d’aquests projectes que incideixen també en la dimensió europea i en el desenvolupament de la competència plurilingüe de l’alumnat.

Trobareu tota la informació sobre aquest reconeixement d’innovació al Portal de Centres, en el següent enllaç.

RESOLUCIÓ EDU/101/2021, de 21 de gener, per la qual s’estableixen els criteris i es dicten instruccions relatives al reconeixement i certificació de la innovació pedagògica per al professorat que participa en les accions del programa Erasmus+ (sectors escolar i persones adultes) i eTwinning.